Wednesday 20 July 2016

Untungggnya Jadi Saya :)

Dek kerana lapar sampai tak boleh nak
tahan laparnya terus call orang kat rumah suruh bagitahu baba yang kita lapar sebab terlupa mintak duit tadi. Suruh baba hantarkan air dan goreng pisang pon takpe asalkan kenyang perut. Tak sampai sejam baba datang hantar air dan goreng pisang kat anak dia nie. Sanggup datang dari rumah ke tempat keje kita takot anak dia lapar. So suwitnya baba kita nie. Hihi.
Thankss baba sayang sebab hantarkan dua benda nie. Huhu.
Tp kita kesian sangat kat baba kita tak dapat bercakap lama dan tak sempat bagi baba masuk ofis pon sebab bos ada. Sorry baba. :(
Wiiiiiii... So senang hati sebab dapat makan. Muka pon
tak monyok semacam dh sebab dh ada tenaga. Haha.Nasib baik ada baba tolong hantarkan air dan makanan. Pengorbanan seorang bapa tuk anaknya tue tak ternilaikan. Terlalu beruntung diri ini sebab dilahirkan untuk menjadi puteri kepada dua insan yang bernama Encik Razali dan Puan Rohaya.

Baba : tak pernah lelah dalam memerah keringat untuk mencari rezeki 
demi isteri dan anak-anak. Sanggup bertahan panas pergi sana sini demi sesuap nasi. Tak pernah penat menghantar anak-anak kesana-sini asal anak selamat.

Mama : sanggup bertarung nyawa demi melahirkn dua orang zuriat yg comel. Tak pernah jemu berkongsi kasih dan sayang untuk anak-anak. Rela bertahan lapar demi anak-anak. Dialah ibu, dialah kawan, dialah kakak. 

Mama, baba.. I love both of you so damn much. Thankss for everything u have done
for along dan adik. InshaAllah, akanku ingat setiap pergorbanan baba dan mama. :')

No comments: