Saturday 6 August 2016

Aku dan Bongsu

Assalammualaikum ! :)

Nak belanja senyum manis dulu arh before menaip kat sini.:):):):) Hihi. Manis tak manis tak ? Sape cakap tak taknak kawan. Haha [ajet-ajet majuk gitu kan ]. Macamlah ada yang kesah. Kesian kat diri sendiri. Hee. :) Time duk sorang-sorang cengginilah datang pulak idea nak menaip tentang apa. Bos takde keje pon takde. So, I is senang hati sebab dapat layan blog nie. Haha. Tetiba datang rasa nk bercerita tentang dua beradik nie yg sweet lagi awesome nie. Kadang agak menyampahlah jugak. Haha. Sape lagi kalo bukan aku dengan adik bongsu aku yang diberi nama NURUL FATEN BINTI RAZALI. Nama secantik tuan dia. Haa ! Jangan lepas nie orang tue perasan dhlah sebab cakap dia cantik. Jangan sampai hidong kembang semangkuk dah. Haha. Btw, dialah si bongsu kami sebab kitaorang dua beradik jew. Takde yang ketiga or keempat oke.  Umor pown beza setahun jew sebab tue kadang-kadang kitaorng tak ubah cam kembar.[kembarlah sangatkan mekdik ?] :D

Ada peribahasa mengatakan "Air yang dicincang takkan putus". Pernah dengar tak ? Kompem pernah dengar ann. Walaupown kita adik beradik nie always bergaduh dan bertekak besar mana sampai xhengat dunia skali pown lastly akan berbaik jugak ann. Adat dunia biasalah. Nama lagi adik beradik dan kita hanya manusia biasa yang tak lepas dari kesilapan. Tapi aku dan adik aku sweet jew.Huhu.Bergadoh bertekak pown takdelah lama sangat. Takdelah sampai berjam-jam, berhari-hari. Tp time gadoh tue larh macam masing-masing nie memang tak perlukan antara satu sama laen dah. Heishhh. Egonya diri masing-masing. Kesian baba n mama aku kena hadap sakit kepala sebab ada anak mcm nie. Hihi.

Kitaorng nie dua-dua keras kepala sebenarnya tapi aku ar yg banyak mengalah. Haha. Mengalah ar sangat ann. Serius cakap. Aku banyak mengalah maybe sebab aku nie kaklong kodd. Tp kebiasaannya terpaksa mengalah dan terpaksa jugak makan hati. TERPAKSA tue bagi besar sikit. Huhu. Sebab kalo kita makin layankan keras kepala masing-masing sampai kesudah tak habis babak gadoh antara kita adik beradik. Haaa. Masing-masing nak menangkan diri sendiri. Betol tak ?? Makan hati letak belakang. Syedihhh ! :') Ekceli, aku tak suka bila aku dan adik aku bermasam muka. Salin tak tegur sapa. Duduk satu rumah kodd tapi situasinya macam tue. So, I was be like krik krik krik. Haha. So, annoying ! Fuhhh .

Lama-lama kitaorang okey balik tanpa sedar. Gelak-gelak macam biasa. Eh betol kew ada babak gadoh antara aku dan adik nie ? Haaa.. Kadang tertanya-tanya ar jugak camtue kat kepala hotak nie. Mana taknya. Boleh pulak gelak-gelak cam takde pape berlaku. Haha. Kalo nak cite pasal kerenah perhubungan yang dipanggil adik beradik nie memang takkan ada kesudahannya. Setiap hari akan ada episod baru yang nk bermula. Macam drama tv pulak ann. Hihi

Btw, aku sayang sangat dekat adik aku yang kadang-kadang okey yang kadang-kadang senget tue. She's so complicated person. Aku tak faham dan tak dapat baca apa yang ada dalam diri dia tue. Apa pown, its small matter larh. Bt sakit kepala dan hati jew duk pikir benda tue. Haha. Dialah musuh, dialah kawan, dialah lawan n special word dialah adik bongsu. So, jangan noty2 yew budak. Tarik tlinga baru tau. Haha. [ajet garang ar pulak]. Ingat adik aku takot ? Langsungg tak takot. -_-'

Nie lar cik bongsu saya. Syumell ann dia.  :D

No comments: