Friday 12 August 2016

Febret Shawl

Assalamualaikum !

Nak dengar cite sedih tak ?? Sedih yang teramat sangat seperti orang sedang putus cinta rasa dia. Rasa yang tak boleh dielakkan. Sentiasa ingat akan satu benda nie. Nak tahu tak apa dia ?? It's my febret shawl ! Shawl yang dibeli oleh someone masa pegi KL tahun lepas. Peristiwanya dah lama tapi sangat menggamit memori sebab tue adalah kenangan terindah yang pernah aku rasa. Aku beli shawl tue kat Berjaya Times Square. Aku tau tak perlu kot nak mention beli kat mana tapi nak bagitahu jugak. Nama lagi memori ann. 
Masa tue pergi jalan-jalan dengan adik n him kat sana. Pusing-pusing kat atas tue n then ternampak lah satu shawl nie kat satu kedai tue. Asalnya nak beli ngn money sendiri tapi tetiba orang tue hulurkan money dia tolong bayarkan. Aku tetiba rasa terharu. Even shawl tue xdelah mahal mana tapi berharga buat aku sebab orang tue bayarkan. Orang tue pulak always special in my heart. Dan aku berkenan sangat dekat shawl tue sebab corak n warna dia yang cantek. 
Sayangnya, aku sempat pakai beberapa kali jew shawl tue. Shawl tue hilang masa aku pegi Melaka. Aku sempatlah pakai kat Melaka tue. Tapi aku taktau macam mana shawl tue bole takde dalam semua beg masa aku cari dekat rumah. Aku ingat aku letak shawl tue dalam beg masa tengah-tengah kemas sbb malam tue aku naknaek bas. Hairan bin ajaib betol. Macam mana bole hilang ?
Orang tue tahu shawl yang dia belikan hilang dan aku tahu dia hampa sangat sebab aku hilangkan pemberian dia. Aku tak jaga barang yang dia bagi dengan elok. Frustnya dia. Tapi nk buat cmne sebab aku tak sengaja hilangkan dan aku sendiri pown frust. Shawl cmnie kalo cari kompem akan jumpa tapi nak cari seperti dalam memori tue yang susah. Takkan sama dah. Yang pertama kali tue yang paling terindah. Hmmmm. Rindu dekat shawl tue. :(

Shawl febret aku. Hari last aku pakai masa kat melaka :(


No comments: