Tuesday 2 August 2016

Special post for you

Bukak fesbuk tetiba ada gambar budak tuh.
Budak annoying, senget, perangai pon ada gila-gila sikit dan paling best budak paling sporting yg aku pernah kenal. Huhu. My annoying prennnnnnn Azreen Shahera a.k.a Mek Yin deh. Mention siap-siap doh nama tuh. Haha. Huhhh! lama betol kodd tak borak-borak ngn hang. Nak date apatah lagi kena tunggu mg balik kampung dulu arh. Mek ! lmbt ag kow mg nak balik heh ? Berjanggut dah eden tunggu [nampak ngat tipu.heee]. 
Aku nak tnya sikit boleh dop ? sikit jah nk tanya. 
Hmmmmm... Mg rindu aku tak Yin ? Haha. Kompem mg rindu dih sebab aku kan bestprennnn yg mg paling sayang setakat nie. Tapi taktaulah takot ada lagi hok paling sayang kan.[ayat cam nk merajuk jah] haha. Btw, aku nk buat pengakuan sikit nie. Aku rindu mg sangat-sangat. Amboi ! sangat-sangat tue paling xleh belah kan. Haha. Disebabkan aku rindulah aku post khas entry nie untuk mg sayangku. :P
Rindu nak date ngn mg. Pergi situ sini ngn moto. Just kita
dua jah kae. Haha. Kita dua pon jadi jajah Kota Bharu asal boleh tubik bederak. Ecece ! sweet jugok kita kae ? Haha. Rindu nk borak-borak ngn mg, buat sesi luah perasan dan buat ketupat. Haha. Bab tue paling best jugak. Lepas buat ketupat, masing-masing buat muka tak bersalah.Ohhhh agak annoying kat situ. Hehe.
Eh Mek ! Kalo rindu tue mesej or calling-calling lar bestprennnn mg nie.
Aduhlahhh ! jangan duk jual mahal gitu larh deh. Aku siap komen dah kat gambar tadi tanda aku wujud kt fesbuk tuh dan nk bagi mg ingat untuk mesej aku. Haha. Mesej jelah sebab buat mase lenie xleh maen whatsapp mek. Fon aku jatuh. Huwaaaa ! sedih aku Mek. Takleh dahlah nak selpie-selpie pasnie. Kalo tak penuh gambar aku kat wall fesbuk. Ada hikmahnya kat situ. -_-'
Okelah. Letih dh nk bobey sini. Haha. Tadaaaa :P

My awesome bestpreennnn everrrr :)
Maaflah banyok guno loghat kelate. :)

No comments: