Monday 8 August 2016

Disebalik "Saya Minta Maaf"

Bila teringat balik benda yang berlaku dekat rumah tadi
buat aku rasa serba salah. Semuanya jadi tak kena. Kenapalah perlu hadap situasi macam tue pepagi ? Heishh ! Tak pepasal aku bawak motor kemaen laju tambah dengan masa dah lewat nak pergi keje. Tak sempat tengok berapa tahap kelajuan motor aku bawak tadi. Haha. Perasan yang ko tue bawak laju sangat yew ? Dah rasa terer sangat atas jalan tuh ? Padahal baru jew dapat green light dari baba boleh bawak motor sendiri dan pestime jugaklah aku masuk bandar bawak motor sendiri. Ketar lutut weiii. Huuu.

Disebabkan beberapa keping gambar lama buat aku dengan dia bergadoh pagi tadi.
Kalau nak dikirakan benda tue benda kecik jew. Yewlahh.. Gambar jew kot. Tak perlu nak cakap lebih-lebih pasal benda tue tapi hati dia mana aku tau ann. Mungkin dia cemburu. Tapi aku faham sebab bila dah sayang seseorang tue kalau boleh kita taknak ada pape yang berkaitan dah dengan dia yang membabitkan sejarah silam. Kalau boleh nak suruh dia buang jaoh-jaoh kenangan lalu dia. Tutup setiap cerita lama dia dan bukak cerita baru dengan kita. Korang pon kompem pernah hadapi situasi yang sama dengan partner kau macam aku ann ? 

Aku geram sangat dengan dia tadi. Disebabkan perasaan geram
tue lar aku terbuat sesuatu dekat dia. walaupown tak sakit tapi aku tau tersangat kurang ajarnya perbuatan tue. Silap besar aku buat macam tue. Aku betol-betol tak sengaja. Tak terniat pown dihati nie buat macam tue. Tapi tue lar. Sebab geram sangat semua boleh jadi. Aku benci weii bila ada jew something yang boleh buat aku dengan dia bergadoh. Tapi alhamdulillah. Tak perlu nak hadap situasi nie lelama. Tetiba dia hantar chat "I'm sorry pasal tadi"  dekat aku mase on fesbuk. So terharu sebab selalunya aku yang kena mengaku salah dulu. Alhamdulillah jugak sebab dia dah banyak berubah. Dia mampu control dah sikap negatif dia tue. 

Sejuk perut aku. Hiii. Aku pown sebenarnya salah jugak. Lambat
sangat bertindak. Kalaulah kan aku buang awal-awal gambar tue semua mesti tak jadi macam tue ann. Tue pown kalaulah. Sayangnya aku tak boleh nak putar bali masa. Serius cakap. Rasa bersalah aku dekat dia still menghantui aku lebih-lebih bila terbayang muka dia. Awak, saya betol-betol mintak maaf pasal tadi. :(

No comments: